tisdag, februari 17, 2009

Can't stop now!

Efter 18 dagar som arbetslös så kan jag nu med allra största glädje meddela att jag fått jobb! På Biltema! Ska gå två veckors introduktion, och sen har jag ett semestervikariat. Kanoners eller vad?

Väntar på svar från många, många andra ställen och de skulle höra av sig från KappAhl snarast möjligt (det var dit jag var på intervju igår), och från Dianthus skulle de höra av sig så fort de får höra ngt om ett projekt de sökt.

Oh la, la la, snacka om att livet flyter nedströms. Efter att jag varit på Biltema så for jag in till stan och gick på biblo för att låna lite böcker (vad annars?), och satt där och läste i drygt en timme. Oj så skönt, jag får sån ro i kroppen av bibliotek! Påvägen hem ringer Sandra och vi bokade lördag som schlagerkväll, ännu en grej att se fram emot, jag sitter här och ler som ett fån, och jag kan inte sluta! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar