lördag, februari 21, 2009

Jag har inte tid med er!

Herregud, är det redan lördagkväll? Jag tyckte det nyss var Frun kom hit och vi började surra om allt intressant och mindre intressant som hänt. Tiden går sjukt fort när man har kul, och det har man i Fruns sällskap. Igår blev det middag, Let's Dance och surra halva natten. Idag vaknade vi tidigt, men surrade bort förmiddagen och "hann" inte äta frukost förrän det snarare kallas lunch. Iväg till stan för att shoppa lite nya jobbarkläder till mig (dresscode på KappAhl, you bet), och fyndade en del. Fika, surra och fönstershoppa en hel del..Vi handlade dock bara nödvändigheter, så duktiga så.

Hemåt i Vita Blixten, inspekterade mina fynd och begav oss ut på skön promenad. Nu håller Frun på att bli marinerad i badbomb och badskum, jag ska hoppa i duschen, sen ska vi laga mummans middag och kolla på Melodifestivalen (såklart). Imorgon är det badhuset som hägrar, så vi får göra oss av med jappmoussen vi ska sleva framför soffan ikväll. Med gott samvete-vi har ju faktiskt tagit en promenad.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar