onsdag, februari 25, 2009

Onsdagens gatlopp

Väntar på att den där Darling ska trilla in genom dörren. För då börjar en kväll som skulle kunna liknas med ett gatlopp, det är så mycket som ska hinnas med..

Kasta i sig bondomelett (husmans, hurra), stöka undan i köket och ut i bilen. Snabbt som blixten bege sig mot Luleå och handla två otroooligt viktiga saker, hämta ut kontanter och sen bege sig tillbaka ut i skogen. Antagligen så har Darling glömt sina gymkläder hemma, så vi får stanna till i Sävast och plocka upp dem, susa iväg till Nordpoolen där jag först ska sola och sen simma mina kära 40 längder, avsluta med lite bubbelpool. Darling ska gymma under tiden (sist satt jag i bubbelpoolen och väntade i typ 40 minuter på att han skulle bli färdig. MORR), sen blir det raska takter hemåt där det ska sorteras papper hit och papper dit, och efter det dör jag nog av stress. Eller så somnar jag, det skulle ju inte vara så tokigt!

1 kommentar:

  1. Hej hej gumman.. Jag har kollat på en massa loppisar och så.. men inte direkt nappat för nån jävla häst än.. hihi. Dom är dyra de små jäklarna.. Är allt bra med er då? puss

    SvaraRadera