fredag, februari 13, 2009

Friday I'm in love

Jag håller på som bäst att leta jobb över hela vida webben, och till en ansökan fann det några oligatoriska frågor att svara på. Fråga 8, vilken klurig jävel. Hade dom inte kunnat be en beskriva spanska inkvisitionen med tio ord istället?

8. Beskriv en arbetsinsats där du gav god service. Beskriv situationen och hur du agerade.

Vad fasiken svarar man på det? Antar att jag borde ta någon situation från Mido i våras, bra med internationell erfarenhet, engelska och bla, bla, bla, men jag kan för allt i mitt liv inte ordbajsa fram något bra. Dessutom sitter jag fortfarande i underställ och är smått sunkig. Fasiken, nu ser jag att jag missat niofikat, inte konstigt att det kurrar i magen..

Niofika, ordbajsa en bra arbetsinsats, hoppa i duschen, vänta på bilen, åka till Luleå och charma potentiella arbetsgivare, hem, laga middag, träning, myyys.

Idag lyssnar jag på Iris-Goo Goo Dolls, gör det ni med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar