fredag, februari 27, 2009

Friday I'm in love

Strax ska jag hurry hurry iväg till Boden för att fika med allra finaste Märit på Opalen. En citronbåge&en thékopp är aldrig fel! Efter fika&surr bär det av hemåt i raskt tempo, ska hämta Darlingen och fixa till det sista hemma, sen kommer grannarna Katja, Kent&Isak över på tacos (och smaskig efterrätt såklart! ;)).

Det är så sjukt fint väder! Och jag känner mig mycket piggare idag (även om jag inte direkt låg på dödsbädden igår), så jag hoppas på lika vackert väder i helgen och bra i halsen/bihålorna så vi kan få ta premiärtur på isen i Luleå, hamn till hamn med skrillor. Skulle ju va fett nice va? Så ungdomligt jag uttrycker mig!

2 kommentarer:

  1. Tack för inbjudan, men jag tror du missade hur fullspäckat fritidsschemat är i helgen... Men gärna en annan gång!

    SvaraRadera
  2. Ja och du ska veta att jag fastat hela dagen så jag hoppas du gjort goda tacos nu :-D.

    SvaraRadera