söndag, februari 15, 2009

Nu laddar vi inför en toppenvecka!

En slö och skön söndag, det är precis vad jag behövde! Nu är jag motiverad till tusen åt allt, men börjar bli lite smått rastlös.

Vaknade och var pigg strax innan åtta, väckte Darling för att berätta om min hemska dröm, läste lite bok och kände hur han somnade om bredvid mig. Klev upp och åt frukost framför tv:n där vi kollade första åket i herrarnas slalom, efterföljande skidskytte (herrar även där), tog en mysig promenad i det sköna vädret och åt sedan god fruktsallad framför herrarnas andra åk.

Har suttit och internetat runt i livsviktiga och mindre livsviktiga ärenden, men nu är det godnatt för datorn för idag. Får se om jag lyckas övertyga Darling om att gymmet är the place to be efter kvällens middag, skulle vara skönt att göra sig av med lite rastlöshet innan myskväll i soffan med wedding singer och love actully.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar