tisdag, augusti 23, 2011

Keyword activity

Min lilla unge tar en tupplur, och då sitter jag i soffan med datorn i knät. Hämtar andan kan man säga, många nätter fattiga på sömn tack vare rethosta tar ut sin rätt. Nåväl!

Klickade in mig på Statcounter för att kolla min keyword activity, vilket innebär vilka ord folk googlat på och sedan klickat in sig på länkar som leder hit. "Hannovsky" leder stort med ungefär 25% av alla sökningar, bra att ni minns mitt artistnamn! Kanske jag ska döpa om mig? Hannovsky Larsson, det skulle vara nått va?

Sedan är det mest glutenfria recept som lockat er hit (ni har väl sett att det finns en kategori där till höger där jag samlar alla?), och lite bebisrelaterat som "en vaggvisa", "skötbädd tvättstuga" "citycross" osv. Ibland dyker de lustigaste sökfraser upp, kan lova att man får sig ett gott skratt då och då.

Du som sökte "hanna astrid blog fina foton", här ska du få vad du söker efter:


4 kommentarer:

  1. Åh! ÄNTLIGEN fattar jag hur folk kan veta vad andra har sökt på för att hitta till deras blogg... Tack! :) (nu ska jag kolla min egen ;) )

    SvaraRadera
  2. Vilken fin tavla, så roligt att få en sån personlig till Astrid!

    Jobbigt att du också har fått rethostan, tråkigt att säga det här men den är envis... jag har haft min i 1,5 vecka ungefär och den verkar inte vara påväg bort... :(
    Men nu såg jag ditt inlägg om choklad, så då får det bli marabou mjölkchoklad och en thekopp för mig framför datorn!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så söta ni är ;-)

    Måste beklaga för din söta mormor, jäkla sjukdom!! :-( Kram!!


    Ja nog är det surt alltid med äl-testen som inte vill visa en fin gubbe! Men men, nya tag helt enkelt.

    SvaraRadera
  4. Ja, soppa är bra på alla möjliga sätt och vis! Kul att du kikar in hos mig då och då!

    Vad gäller sökord så var det city cross som ledde mig till din blogg :-) Nu står vår egen city cross här i hallen och bara väntar på att bli brukt!

    Nu är det bara 2 veckor kvar till beräknad förlossning :-)

    SvaraRadera