tisdag, september 04, 2012

Bara ett litet förslag, Försäkringskassan

Kära Försäkringskassan!

Finns det någon möjlighet till att få ett extra bidrag under tiden man är sjukskriven och stillasittande? Jag har nämligen blivit smått besatt av att göra fina fynd i några av de många köp- och säljgrupperna på Facebook. Igår klickade jag hem en sittdyna till barnvagnen, en tunika från POP och ett set med tröja och leggings från samma märke.

Tänkte att det borde vara hugget som stucket för er, för om jag inte slutar handla snart så kommer nog min sambo sätta ner foten, och då måste jag säkerligen söka någon form av bidrag för att kunna försörja mig själv och mina barn.

Är det då inte enklast för båda parter om ni ger mig ett litet extra bidrag på en gång?

Med vänliga hälsningar
Hanna Larsson, fast i soffan

10 kommentarer:

  1. Sandra(Hudik)15:13

    Hahahaha, I love it!

    SvaraRadera
  2. Ha ha jag håller med, la precis in ordern på mina barnvagnssaker för 1200kr och då har jag inte ens kommit till dynorna än ;)

    SvaraRadera
  3. där satte du huvudet på spiken!
    känner att vi sitter i samma soffa, hahaha.

    SvaraRadera
  4. Det är farligt att vara hemma ;)

    SvaraRadera
  5. Sandra: Om jag gör en namninsamling så gissar jag att får en röst från dig? ;)

    SvaraRadera
  6. Hihihi, tokfia!
    ; D

    SvaraRadera
  7. haha härligt att du också har fastnat i fb shoppingen. Fick upp på min sida om dina köp, riktigt fina. Nu kan Astrid & Cornelia matcha varandra i likadana tunikor ;-)
    Vad har du hittat för sida som säljer barnvagnsdynor, nu blev jag nyfiken!

    SvaraRadera
  8. Sandra(Hudik)20:37

    Du får givet en röst från mig, jag kan skriva på för Patrik också ;).

    SvaraRadera
  9. Sandra: Underbart ;)

    SvaraRadera