tisdag, september 11, 2012

Ja! Fjäska för mig!

Jag gillar att bli fjäskad för av butiker. Ica Maxi har skickat hem en lapp med vilken jag får hämta ut en gratis tårtspade och en Daimtårta från Almondy. Från The Bodyshop kom ett presentkort på 100 kronor. Imorse trillade det in ett mail från Nelly med 75 kronors rabatt på ett köp. Allt detta bara för en simpel bemärkelsedag.

För inte är det väl så att ni vill få mig att handla för mer än ni bjuder på?

Annat fjäsk jag inte skulle bli ledsen över är om det helt plötsligt hängde ett regnställ ute i hallen (börjar vara smått akut med ytterplagg som lämpar sig för regn), eller om det helt mirakulöst bara uppenbarade sig ett måttband i min hand. "Någon" har nämligen lånat mitt, och det går inte att hitta någonstans. Igårkväll när jag lekte syslöjd (ni ska få se mitt fina alster senare!) vid köksbordet fick jag därför hålla till godo med en linjal och en tumstock. Inte riktigt lika smidigt kanske..


2 kommentarer:

  1. ta en sopsäck : ).
    jaa, är nyfiken på hur resutatet blev!

    SvaraRadera
  2. Klart att de ska fjäska för dig, du fyller ju år!

    SvaraRadera