torsdag, september 06, 2012

Valspan och babyboxar

Pratade just i telefon med storasystern Jenny, och berättade om dagens planer, vilket är att hämta ut de tre babyboxar jag har liggandes på 2 olika apotek och en på Barnens Hus. För att hämta den på Kronans Droghandel måste jag till andra änden av grannstaden, och genast hajade hon till;

"-Akta dig för valar när du kör över Bergnäsbron bara!"

Min första tanke var- har hon blivit galen? Men så fick jag en länk på facebook, och se på jädrans, en trolig knölval har spejats vid Bergnäset. Kanske inte sådär jätteintressant i allas ögon, men för mina som börjat ha sett lite för mycket av hemmets fyra väggar den senaste tiden så är det här SENSATION!

2 kommentarer:

  1. Åh så spännande och jag som snart ska köra över bergnäsbron, måste kika.
    Efter att ha läst artikeln så kom jag på att jag körde över den i tisdags morse, men inte såg jag nåt ;-)

    SvaraRadera
  2. en val? herregud.

    SvaraRadera