torsdag, september 27, 2012

Rabattkod hos Vinyla Hem

Jag fick häromdagen ett mail från Vinyla hem, med möjlighet att lägga ut en rabattkod här på bloggen som ger både mig och alla er 10% på hela sortimentet. Så passa på att kika och beställa om det är något som faller er i smaken och borde få piffa upp barnrummet eller någon annan del av hemmet. Det finns väggtext, väggord, fönsterfilm, väggdekor, kakeldekor, dekorplast, väggisar och möjlighet till att skapa sin egen väggtext. Massor av fint!

Klicka in på Vinyla Hem, och ange rabattkoden 10PRO2EO för att ta del av erbjudandet.


Den här ovan gillar jag!

1 kommentar:

  1. Sv: Har ju min ipod touch jag kan ha appar på, så ska kolla upp dom där tabatha-apparna då! har vart lat nu i nästan 2 veckor, men kollade på rocky idag så imrgon borde inspirationen ha återfunnit sej, haha.

    O lycka till nu när det blir dags att åka till sjukan för framkallning av bebis :D

    SvaraRadera