tisdag, september 04, 2012

Gissningslistan

Idag är det tre veckor till Åttans beräknade ankomst. Så kanske det ska gissas när hen ska behaga att komma ut? Kommentera vilket datum och kön ni tror på, så fixar jag ihop en lista och så får den/de som gissat bäst ett litet paket på posten sen!

En ledtråd kan vara att hen alltså är beräknad att komma till världen 25 september enligt både SM och RUL, och att storasystern kom fyra dagar över tiden.

12 september
Kille - Anna

15 september
Kille - Darlingen

16 september
Kille - Elina

17 september
Kille - Ufojording

18 september
Kille - Av längtan

19 september
Kille - Anna (pobr..)

20 september
Kille - Filippa
Tjej - Marlene
Kille - Gun-Marie

21 september
Kille - Maria
Tjej - Evelina

22 september
Tjej - Johanna

23 september
Kille - Marie
Kille (3225g 50cm) - Sara
Kille - Amanda
Kille - Fia
Kille - "Moster" Lisa

24 september
Kille - Daniela
Kille - Sofia S
Kille - Moster Jenny

25 september
Kille - Moster Linda och Daniel
Tjej - Sofia

26 september
Tjej - Viktoria
Tjej - Hanna
Tjej - Jenny

27 september
Tjej - Moster Jessica
Kille - mammaTea

28 september
Tjej - Jenny
Kille - Sarah

29 september
Jag
Kille - Sara
Kille - Farfar Stig

30 september
Kille (19:48, 3100g 51cm) - KarroBarro

5 oktober
Kille - Anna

7 kommentarer:

  1. Elina12:29

    Jag säger söndagen den 16:e och så har jag haft känslan ända från början att det är en lillebror som bor inne i magen.

    SvaraRadera
  2. Jag kan komplettera min gissning till att jag tror på en kille. Spännande, har ni funderat på namn?

    SvaraRadera
  3. 25 sept och en liten brud i lyxförpack gissar jag! :)

    SvaraRadera
  4. sv: myskläder is the shiet <3

    japp! Jag är andra barnet i vår familj och jag var väldans punktlig ;-) + att inte så många andra hade gissat det, hehe ;)

    SvaraRadera
  5. Jag tror att det blir en lillasyster och att hon behagar titta ut den 22 september =)

    SvaraRadera
  6. Anonym21:24

    Måste ju också komma med en gissning, tror att det är en liten kille som kommer att födas 23:e. :)
    Kram/ Fia Franklin

    SvaraRadera
  7. Sarah15:02

    En liten kille den 28 september! :)

    SvaraRadera