torsdag, september 27, 2012

MVC-besök

Hjärtljudet låg på 135 slag/minut, magen mätte 37cm och Åttan låg stadigt fastkilad med huvudet ner. Blodtrycket var bra, och vi bokade in en ny tid nästa torsdag, men eftersom jag har tänkt föda barn på lördag så var det ju onödigt egentligen.

Dock har det dykt upp en liten intressekonflikt just om lördagen, jag skulle väldigt gärna vilja köpa päronmarmelad med ingefära och vanilj som säljs på en sylt&marmeladmarknad som hålls här i Boden på lördag klockan 10-15. Får nog köpa marmelad på förmiddagen och föda barn på eftermiddagen/kvällen. Välplanerat!



5 kommentarer:

  1. Åhh vad spännande! Bara så du vet ang marmelad etc det är fackliga kollegor till mig som står och säljer så allt går att ordna! ;)

    SvaraRadera
  2. sofia hüb21:12

    mm, det lät som en väldans god marmelad!

    Det här receptet har jag tänkt testa någon dag:

    http://www.recept.nu/per_morberg/efterratter_och_godis/frukt_och_bar/ingefarsparon_med_punschgradde/

    lute samma smaker :)

    SvaraRadera
  3. Låter som en bra plan för lördagen. Fast jag har ju gissat på fredagen...

    SvaraRadera
  4. Men det låter som en alldeles utmärkt ide, hopps bara busen i magen också tycker det. :)
    Lycka till när det nu väl drar igång.

    SvaraRadera
  5. Klart du hinner med att både köpa marmelad och föda barn på lördag. Jag tycker att det låter som en kanondag.

    Sv: Tack igen!

    SvaraRadera