fredag, september 07, 2012

Kravlös helg

Hemmet är städat, tvätten är tvättad och diskmaskinen är tom. I kylen finns några matlådor, och vi har fluffat upp kuddarna i soffan. I helgen är jag och Astrid redo för en kravlös helg! Inga måsten alls, utan vi ska ta allt som det kommer. Läsa sagor i sängen på morgonen, bygga kojor under soffbordet och kanske baka något. Vi ska göra det som faller oss in och jag orkar, blir det tungt så spolar jag upp ett bad, där kan hon sitta i evigheters evighet och plaska.

Min nya frisyr gör att jag sparar in några sekunder vid borstningen av håret på morgonen, ännu ett genomtänkt steg i planeringen. Ni ska få bildbevis sen, men jag tänkte att Darlingen ska få sig en chock när han kommer hem först. Hehe, han hade ingen aning om att jag bokat klipptid. Jag är så wild and crazy!

1 kommentar:

  1. Jag väntar på en bild på din frilla, säkert super snyggt. Love att vara fräsch innan bebis ankomsten. Kramis. Och trevlig helg

    SvaraRadera