fredag, september 07, 2012

Nya frillan

Det känns väldigt konstigt att bara ha en liten stump bakom huvudet när jag sätter upp håret, men jag tror att jag kommer vara väldigt nöjd bara jag vant mig! Om inte så växer det ju ut igen. Och jag beslutade i samråd med frisören att vänta med luggen, känner jag sedan att jag visst vill ha den så kan jag ju boka tid och bara kapa just där.

På bilderna så är det plattat och stylat på salongen, det blir spännande att se hur det känns då jag gjort det själv efter nästa hårtvätt. Ovant att se sig själv i spegeln och ha ungefär hälften så långt hår som tidigare!





15 kommentarer:

  1. Sofia S20:47

    Fint. Trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Anonym21:39

    Va fint det blev! Ser ut att vara lite längre framtill, riktigt snyggt på dig. Ha en trevlig helg! :)

    /Sandra

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt! Men som man säger, en skönhet passar i allt:)

    SvaraRadera
  4. Cicci22:15

    Jättesnyggt blev de:-)

    SvaraRadera
  5. Jättetjusigt! Det är så många inlägg jag skulle vilja kommentera på men tid och ork är en bristvara. Men snart är det vardag med jobb och då hoppas jag på bättring :)

    SvaraRadera
  6. snyggt! måste kännas fräscht : )

    SvaraRadera
  7. Anna (pobr..)09:17

    Det blev ju skitsnyggt! Vad fin du är! Allvar, fattar inte hur man kan se ut så när man är högdräktig.. Snyggo!

    SvaraRadera
  8. Men se snyggt!

    SvaraRadera
  9. Sofia S: Tack! Och tack detsamma, hoppas att din helg också blir fin :)

    Cicci: Tack tack :)

    Anna (pobr): Haha, men gulle du :) KRAM

    SvaraRadera
  10. Snyggt!! :)

    sv: Ja, det är som en sjuka. Synd bara att jag får så ont i fingrarna av att virka, men kul är det :)
    ps. det vankas kräftor här ikväll ;)

    SvaraRadera
  11. Så snygg du är! Tycker att du passade riktigt bra i den frisyren :-)

    SvaraRadera
  12. Vad snyggt det blev, riktigt fint. Du passar i det. Fräscht!

    SvaraRadera