onsdag, mars 28, 2012

En glass till Åttan, en glass till mamman

En grymt rolig och produktiv dag på jobbet. När jag kom ut efter att ha stängt butiken med Hanna Pe så stod mannen och barnet och väntade på mig, de hade promenerat in till stan. En liten löptur till bussen, och det var på håret att vi hann med. Biffar med fetaost och soltorkade tomater tillsammans med rostade rotsaker till middag. Finalen av Sveriges Mästerkock på tv (jag tycker rätt person vann, utan tvekan), och en liten glass till efterrätt.

Glassen var enbart för Åttans skull såklart. Jag har hört att det lagras kalcium som bara den just nu i den lilla kroppen, och så tycker jag att det ser lite magert ut i babytickern här till höger. Vill du ha en till lilla vän?

4 kommentarer:

  1. Härligt att du orkade vara vaken en stund ikväll! Klart bebben vill ha en glass till ;)

    Jag orkade inte tjorva ikväll så det blev spjälsängen...

    SvaraRadera
  2. vi har haft så mysket kalasande senaste tiden så jag känner att sockersuget finns varje dag numera. jag försöker hålla mig men det är inte lätt!

    jag har inte alls följt mästerkockarna. jag måste alltid se serier/filmer från början, annars är det ingen idé : ).

    SvaraRadera
  3. Klart bebisen vill ha glass! :)

    SvaraRadera
  4. Glass ska det va! För bebisarnas skull så klar ;)

    SvaraRadera