måndag, mars 19, 2012

Kolla din deklaration

Efter midnatt kan man kolla in sin deklaration på Skatteverkets hemsida om man har e-legitimation. Jag är väldigt nyfiken kan jag lova, 9 månaders föräldraledighet och 3 månaders jobb. I vanliga fall brukar jag hamna på plus, men det vette katten om försäkringskassan lyckats med att dra rätt skatt, och jag har varit för dum/lat för att kolla upp saken.

Kollade just så mitt bank-id skulle vara giltigt, och NEJ, det är det visst inte. Och jag har helt slut batteri i min bankdosa. CRAP! Köpte ett nytt batteri förra helgen, men det har försvunnit på något mystiskt vis. Nu skickar jag iväg Darlingen för att köpa ett nytt, och lite glass till det kanske.

6 kommentarer:

  1. Det går att kolla redan nu, jag har redan sett och vet massor av andra som också sett! :)

    SvaraRadera
  2. Åh jag vill också kolla!

    SvaraRadera
  3. Åh jag vill också se! Väntar på jämställdhetsbonus! Anna, hur gjorde du för att se redan nu?

    SvaraRadera
  4. Jag har också redan kollat! =) 14500 kr ska jag få tillbaka, plus 2500 kr i jämställdhetsbonus från Försäkringskassan. Semestern är räddad! ;-)

    SvaraRadera
  5. Jag har också kollat! Glada besked :]

    SvaraRadera
  6. Det är väl typiskt att batteriet är slut just då.. :-)

    SvaraRadera