tisdag, mars 13, 2012

Hunden Hanna

Jag lär ha sett ut som en ivrig hund som fått upp ett spår under morgonens promenad. Vartenda liten fläck av bar asfalt var tvungen att trampas på, och åh vilken skön känsla det är. Så därför sick-sackade jag min väg fram rundan runt, och i slutet kröp solen upp och lyste mig rakt i ansiktet, som pricken över i:et! Välkommen vår, jag kan inte säga det för många gånger.

Gårdagens hockeymatch, den behöver vi inte tala om. Men jag fick lite chips att tugga på, och en bit frozen cheesecake. Recept kommer upp senare idag, nu när jag fått chansen att ta en bild.

Nu ska jag fortsätta att attackera min äggmacka, göra mig färdig för dagen och sedan åka till jobbet. Det ska faktiskt bli skönt, om jag måste höra "-SWIPER INTE STJÄLA" en gång till så sliter jag öronen av mig (ni som sett Dora Utforskaren vet vad jag pratar om). Tjing!

3 kommentarer:

  1. Håller med att det är så härligt med barmark och sol, funderar själv på en promenad hem från jobbet i eftermiddag.

    SvaraRadera
  2. Ja usch gårdagens match var inte mycket att hänga i julgranen, men Luleå gjorde i alla fall flest mål...
    Men nu tar vi nya tag, nästa match vinner vi!

    jag jobbar onsdag och torsdag nästa vecka, så jag sover torsdag och fredag... Om vi inte skulle hitta på nåt på fredag eftermiddag då jag har hunnit vakna?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Bar asfalt det är glädje det.

    Sv: Jag får väl fjäska riktigt ordentligt för dig tills du känner att du kan förlåta mig ;)

    SvaraRadera