lördag, mars 10, 2012

Mellokväll

Nu är frysboxen på plats och fylld, den gamla är bortkörd och ordningen är återställd. Under tiden vi var iväg så hängde Astrid med farbror Kocko, den lilla hade varit lika busig och livlig som vanligt innan hon slocknade på soffan precis innan vi kom för att hämta henne. Vi njöt av att åka iväg på tu man hand, även om vårat lilla äventyr inte innebar några större festligheter, men vi avrundade med en romantisk korv till lunch på Ica Maxi.

Efter hemkomst åt vi pizzarester från igår och åkte sedan till badhuset, så vi är möra alla tre kan jag lova. Massen gick just och lade sig, jag och Darlingen har utlyst seriös melodifestivalkväll men vi får se hur länge vi håller oss vakna. Äta ska vi förhoppningsvis hinna med, karvat älgkött i pitabröd, avokadosallad och vitlöksbröd och sedan frozen cheesecake. Jag måste prova frysen vet ni! Ska lägga upp receptet och bild så fort jag får tid (tummen ur), ni måste prova denna smarriga dessert.

Ha en trevlig lördagskväll!

2 kommentarer:

  1. sv: Det måhända, men då måste man antingen ha silver- eller guldkort. Jag har bara ett kort som gäller på stepin...

    SvaraRadera
  2. hur går det med avvänjningen?? :) jag är nyfiken! :)

    SvaraRadera