torsdag, mars 08, 2012

Internationella kvinnodagen firas bäst med kalsonger

Jag firar kvinnodagen med att ha köpt kalsonger till Darlingen. Resten av kvällen ska han få stå och posera likt en romersk staty medan jag äter chokladbollarna han just bakade. Ultimat lyx, kanske han kan hitta något palmblad att vifta med också?

Klockan 18 skulle jag och Massen kolla lite Bolibompa. Det dröjde ungefär 5 minuter innan jag sov, Darlingen hörde från köket att det blev tyst från tv:n och att Astrid pratade som aldrig förr. Då satt hon och zappade, och konverserade med programledarna för Rapport, jag sov som en klubbad säl bakom hennes rygg. Det var nog där och då som han bestämde sig för att sätta espresso i chokladbollarna. Får se nu om de ger någon effekt.

Nu är det dax att tvätta fejset och göra en smoothie!

2 kommentarer:

  1. Hittade ni något palmblad bland snön? ;) Tiden runt Bolibompa kan vara förrädisk, aldrig är man så trött som då!

    SvaraRadera
  2. Kanske lite väl tidigt att sova för natten? :-)

    Låter som en trevlig kväll annars med chokladbollar och allt. Själva öppnade vi en liten flaska med bubbel till middagen. Rätt trevligt det med även om chokladboll inte skulle sitta helt fel just nu.

    SvaraRadera