tisdag, mars 27, 2012

Vecka 15 (14+0)

Imorse ringde jag och bokade tid för rutinultraljud, 27 april blev det. Då är vi i vecka 19 (18+3), beräknat efter SM. Få se om jag hinner bli lika nojig under "spökveckorna" den här gången, känner lite oro redan nu faktiskt.

I magen fokuserar den lilla på att växa, och jag har då inte märkt av några andra spektakulära händelser däri. Ingen vävstol, inget ryggsim och inget bullbak. Lata unge! Ska du bara ligga där och gotta dig eller?

Inser nu att jag helt glömt bort de där jämförelsebilderna jag utlovat. Men de kommer, jag lovar på heder och samvete.


4 kommentarer:

  1. Du har så fin mage! Det är nästan så att jag börjar längta efter en till liten busunge. :)

    SvaraRadera
  2. Härligt med rul inbokat, nåt att se fram emot :-)

    Jag tycker att magen växer som bara den!

    SvaraRadera
  3. Hahaha, hade du inte sagt det så hade jag aldrig kommit ihåg det ;)
    Ha en fin dag, även om den blir lång!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh vad spännande med UL! Mitt starkaste minne från vårt UL är hur fantastiskt kissnödig man kan vara utan att kissa på sig =)

    SvaraRadera